loading...
.::فــیــســلووول ایــران::.
αÐmïñ بازدید : 92 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (1)

یکی از فانتزی هام اینه که برم دکتر بعدش به دکتر بگم دکتر حاشیه نرو ,  بعد اعصابم خورد بشه و  یک نفس عمیق بکشم ,  بعدش برم پشت پنجره  و به دکتر بگم که دکتر چقدر زنده میمونم؟دکتر بگه چند روز دیگر , بعد من آه بکشمو خودمو از پنجره بندازم پایین و شتلق مخم له بشه....خنثی

.

.

.

فانتزی رو حال کردی....نیشخند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط fs در تاریخ 1392/06/28 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم وبت عالیه می خواستم پیشنهاد تبادل لینک بهت بدم نظرتو برام بفرست نشانیه وبم اینه Esteghlalli.rozblog.com
بای.
پاسخ : الان میام..


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام این وبلاگ جهت شادی شما ساخته شده است و بجز خنده شما هیچ منظور دیگری نداریم... تمامی مطالب این وب فرهنگی می باشد چنان چه چیز یدی دیدی به ما از طریق نظرات گزارش دهید خدانگهدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب چقدر رضایت دارید؟؟؟
    درباره (admin)

    نایت اسکین


    ســــلـــام

    من (admin) هستم (محسن)

    امیدوارم که از وب من خوشتون بیاد..

    من باسه خنده و تفریح شما این وبو ساختم...

    و جز سرگرمی شما هیچ منظور دیگری ندارم...

    طراحی میکنم باستون...

    همین حالا سفارش بده..

    لطفا به قوانین زیر قشنگ دقت کن...


    پروفایلم = فعال

    لطفا میخ واینستید چون چکش ندارم...

    نسیه داده نمیشود...

    لطفا با کفش وارد نشوید..تازه اینجا رو تمیز کردم...


    دست تو دماغ = ممنوع


    خوب شاد و سرحال باشید...


    خدانگهدار...


    نایت اسکین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 81
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 106
  • بازدید سال : 1,252
  • بازدید کلی : 15,290
  • امکانات وب