loading...
.::فــیــســلووول ایــران::.
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط face khande در تاریخ 1392/06/14 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوبه ادامه بده...
پاسخ : ممنونم...

این نظر توسط پسرک طراح در تاریخ 1392/06/13 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

برو بابا تو هم منو دیوونه کردیآشکلک
برو خوب یاد بگیر...
منم یه سال با پینت کامپیوتر کار کردم..
بعد پیشرفت کرم...
برو یاد بگیر...
همشو با فتوشاپ میسازم خوب
بای تا زمانی که شارژ رو بدیشکلک
پاسخ : اجتماعی باش یکم...کی خواست فتوشاپ یاد بدی خودم بلدم....والا...

این نظر توسط پسرک طراح در تاریخ 1392/06/13 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

آره همراه اول هستم....
میخوای کل فتوشاپ رو اینجا توضیح بدم؟؟
هر وقت بدی منم میزارم کدشو تو وبم..
پاسخ : باشه....

این نظر توسط پسرک طراح در تاریخ 1392/06/13 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

با فتوشاپ...
شارژو بده...
منم بدم
تا 20 دقیقه رفتم
پاسخ : فردا...

این نظر توسط پسرک طراح در تاریخ 1392/06/13 و 21:55 دقیقه ارسال شده است

داداش اینو ساختم میخوای یکی هم سفارش بده بسازم تا دو هزاری بخر؟؟
ها میخوای؟؟
اینو که سفارش دادی رو ساختم.شکلکشکلک
پاسخ : باشه...
فردا دومی رو میدم...
و همین طور فردا شارزو میرم...
اوه فردا من اردو هستم چیکار کنم...
ببینم بعد از ظهر فردا چی میشه...
پس فردا بعد از ظهر...
ساعت 6 یا 5 بیا آنلاین باش...

این نظر توسط پسرک طراح در تاریخ 1392/06/13 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

سلام
داداش تا نیم ساعت دیگه آمادش می کنم.شکلک
پاسخ : باشه...

این نظر توسط فیس خنده در تاریخ 1392/06/12 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

باشه فردا بهت تحویل میده میگم...
راستی چرا میگی آپم؟؟
بگو آنلاینمشکلک
فردا بعد از ظهر تحویل میده بهت..
بای
پاسخ : باشه.....


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باسلام این وبلاگ جهت شادی شما ساخته شده است و بجز خنده شما هیچ منظور دیگری نداریم... تمامی مطالب این وب فرهنگی می باشد چنان چه چیز یدی دیدی به ما از طریق نظرات گزارش دهید خدانگهدار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از مطالب چقدر رضایت دارید؟؟؟
    درباره (admin)

    نایت اسکین


    ســــلـــام

    من (admin) هستم (محسن)

    امیدوارم که از وب من خوشتون بیاد..

    من باسه خنده و تفریح شما این وبو ساختم...

    و جز سرگرمی شما هیچ منظور دیگری ندارم...

    طراحی میکنم باستون...

    همین حالا سفارش بده..

    لطفا به قوانین زیر قشنگ دقت کن...


    پروفایلم = فعال

    لطفا میخ واینستید چون چکش ندارم...

    نسیه داده نمیشود...

    لطفا با کفش وارد نشوید..تازه اینجا رو تمیز کردم...


    دست تو دماغ = ممنوع


    خوب شاد و سرحال باشید...


    خدانگهدار...


    نایت اسکین

    آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 120
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 1,235
  • بازدید کلی : 15,273
  • امکانات وب